Occlumentie!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Occlumentie!

Alles over Harry Potter en zijn vrienden!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 sluip 2..........

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
hermelien2607
Admin
hermelien2607


Aantal berichten : 829
Leeftijd : 30
Woonplaats : ergens in een boom
Registration date : 17-03-08

sluip 2.......... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: sluip 2..........   sluip 2.......... - Pagina 3 Icon_minitimema jun 23, 2008 3:16 am

amaro liepanar buite boos en abng haa rngo emer piujn te doen

ninna gliamclhte ana rheme n ze legde haar hofod op z ebrost
Terug naar boven Ga naar beneden
http://occlumentie.multiforum.nl
*Malf0y*L0VerKen*
Admin
*Malf0y*L0VerKen*


Aantal berichten : 731
Registration date : 17-03-08

sluip 2.......... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: sluip 2..........   sluip 2.......... - Pagina 3 Icon_minitimema jun 23, 2008 3:18 am

Lisa probeerde optestaan maar ze zakte terug door haar benen , ze viel flauw en lag in de bloed plas die zig rond haar had gevormd, stilletjes doodbloedend hopend dat iemand haar zou vinde

severus aaide door haar prachtige haren hij hield vna alale wat met Nina te maken had
Terug naar boven Ga naar beneden
https://occlumentie.actieforum.com
hermelien2607
Admin
hermelien2607


Aantal berichten : 829
Leeftijd : 30
Woonplaats : ergens in een boom
Registration date : 17-03-08

sluip 2.......... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: sluip 2..........   sluip 2.......... - Pagina 3 Icon_minitimema jun 23, 2008 3:22 am

ninan keke hem aan."Stukje lope voreg ze aan hem
Terug naar boven Ga naar beneden
http://occlumentie.multiforum.nl
*Malf0y*L0VerKen*
Admin
*Malf0y*L0VerKen*


Aantal berichten : 731
Registration date : 17-03-08

sluip 2.......... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: sluip 2..........   sluip 2.......... - Pagina 3 Icon_minitimema jun 23, 2008 3:23 am

Severus knikte het is goed lieverd "zei hij met een glimlach hij ging samen de kamer met haar uit en schrok wat hij een par deuren verder zag "is dat lis ?",vroeg hij met grote ogen .

Lisa was halfdood
Terug naar boven Ga naar beneden
https://occlumentie.actieforum.com
hermelien2607
Admin
hermelien2607


Aantal berichten : 829
Leeftijd : 30
Woonplaats : ergens in een boom
Registration date : 17-03-08

sluip 2.......... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: sluip 2..........   sluip 2.......... - Pagina 3 Icon_minitimema jun 23, 2008 3:25 am

ninna rned enaar lsia."lsi, leiverd leifje!"riep ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://occlumentie.multiforum.nl
*Malf0y*L0VerKen*
Admin
*Malf0y*L0VerKen*


Aantal berichten : 731
Registration date : 17-03-08

sluip 2.......... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: sluip 2..........   sluip 2.......... - Pagina 3 Icon_minitimema aug 10, 2009 1:41 am

off: LEVE RESERVE OCC XD

"Njah ik zie hem ook niet echt als mijn stiefzoon ofz",zei Severu rustig en naar waarheid tegen haar, hij kon Amaro moeilijk zo zien voor hemw as hij echt en doorn in zijn oog een ongewenste complicatie geweest "Njah ik was even in chock tone je zei dat hij je zoon was, maar dan bessefte ik dat het voor mijg ebeurde en iedereen fouten maakteé,zei hij naar waarheid tegen haar

Lisa sloot genietend haar ogen en genoot van het warme water, ze legde haar handen op die van Draco en vond het fijn om zo dicht tegen hem aan te liggen, ze was wel een beetje overwelmd van de cado's en lieve dingend ie hij haar gegeven had, njah niet dat je haar hoorde klagen het was fijn om even het gevoel te krijgen dat je een dame was en ook zo behandeld te worden
Terug naar boven Ga naar beneden
https://occlumentie.actieforum.com
hermelien2607
Admin
hermelien2607


Aantal berichten : 829
Leeftijd : 30
Woonplaats : ergens in een boom
Registration date : 17-03-08

sluip 2.......... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: sluip 2..........   sluip 2.......... - Pagina 3 Icon_minitimema aug 10, 2009 1:50 am

"En jou me nooit van me helle leven aan hem kwijt geraakt zijn, nee je zou me altijd hebben blijven houden, en het was gebeurt 2 jaar voor ons."Zei ze zachtjes. "ik heb het je in het begin nooit vertelt omdat ik bang was dat je me dan niet meer zou willen"zei ze naar waarheid tegen hem, ze had het werkelijk vreselijk moeilijk gevonden het aan hem te meotne evrtellen maar als hij er zelf achter was gekomen ahd hij haar waarschijnlijk verlaten. Ze voelde zich nog schulig. "zzal je blij zijn als hij dood was?"Vroeg ze hem rustig.



"ik wil het weekend zo kuuroord vor je regelen waar je zo heel weeekdn bent, ik let dan wel op Tara."bood hij haar aan."je verdient het en daar kunen ze wat aan je litekens doen, van mij mogen die blivjen zitten maa rik weet hoe moeilijk jij het ermee hebt en dan heb ik de kans je dochter wat beter te leren kennen."Steklde Draco aan zijn geliefde Lisa voor elke keer als hij haar aan keek leek zijn har te exploderen van leifde hij drutke een kusje in haar ahren en wachten geuldig af wat ze zou antwooordde op zijn vraag en of ze zou instemmen."Het is geheel op mijn kosten dat weeekend.Zëi hij nog snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://occlumentie.multiforum.nl
*Malf0y*L0VerKen*
Admin
*Malf0y*L0VerKen*


Aantal berichten : 731
Registration date : 17-03-08

sluip 2.......... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: sluip 2..........   sluip 2.......... - Pagina 3 Icon_minitimema aug 10, 2009 1:55 am

"Ik wéét dat het voor ons gebeurd is dus had ik er ook minder problemen mee en eerlijk gezegd ik zou dolblij zijn moest hij dood zijn hij heeft mijn familie en ik reken Lis en Tara ook bij zoveel pijn gedaan dat hij naar mijn mening niet beter verdiend,je weet dat ik hem zelf niet vermoord omdat ik zielsveel van jou hou en niet zou willen dat jij in dit proces gekwetst werd, allhoewel ik verwacht van Draco dat hijAm wel vermoord als hij hoord wat hij Lisa allemaal al heeft aangedaan, en om hard te zijn ik reken op mijn peetzoon dat hij zo iets doet,"zei hij ietwat aarzelend tegen haar het was zo hij wou dat, hij haatte Amaro zo vreselijk dat je het echt niet kon voorzstellen


"Een heel weekend voor mij alleen?",vroeg ze verbaasd aan hem, ok deze kon ze niet geloven dat ze cht een weekend weg mocht van huis dat hij het zelfs zelf voorstelde, moest ze het aan Am voorgesteld hebben zou ze zeker niet mogen gaan hebben wist ze, ze had het hem eens voorgesteld en hij was toen zo kwaad geweest dat ze al bang werd om er gewoon nog maar aan te denken "ik-ik zou dat echt geweldig vinden",zei ze naar waarheid en ietwat voorzichtig tegen hem ze moest hier zo hard aan wennen dit had allemaal iets heel raars voor haar het was niet normaal dat ze als ze wou gewoon haar eigen zin kon doen al die vrijheid die ze had was echt super
Terug naar boven Ga naar beneden
https://occlumentie.actieforum.com
hermelien2607
Admin
hermelien2607


Aantal berichten : 829
Leeftijd : 30
Woonplaats : ergens in een boom
Registration date : 17-03-08

sluip 2.......... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: sluip 2..........   sluip 2.......... - Pagina 3 Icon_minitimema aug 10, 2009 2:13 am

Christina keek hem aan."ik wil hem neit dood odnaks alles..."Zei ze naar waarheid. "het blijft mijn zoon."Zei ze zachtjes tegen hem, "ik hou niet van hem maae toch het is nogal raar en ignewwikjkelt."Zei ze toewn met een zucht."Hij heeft iedereen veel pijn bezorgt, jou mij, lestat., lisa,t ara luthien. "zeri ze zachjes,z e kon enti gelvoen dat dat monster har zoon was, ze trok severus dicht tegen ich aan ze voelde zich een beetje ogpewonden geraakt, ze keek hemv onschudlgent aan om die rede ze kustne hem gewoon ze had het idee dat hj geen zin had. "he als jij draco peetvader bent ben ik dan zijn peetmoeder odmat ik emt jeg etrouwt ben?"Vrog ze hem.


Draco knikte./"het lijkt me gene goede plek voor tara, waarom zo verbaast, liet am je nooit een weekendje alleen gaan?"Vroe hhij vol verbazing hij snapte neit wat hij gedaan ahd dat ze zo verbaast was, voor hem was dit net meer dan normaal dat een vrouw dat graag deed, en daar konde ze lisa weer mooi maken van hem heofde da neit zo nodig maar hij wit dat lisa daar heel anders voer dacht zachtjes kuste hij haar weer in de hals. "laten we nmaar eens gauw bij mijn peetvader jou oom ent ante lnags gaan, dat doe ik eens in de zo veel tidj en daar is het nu wel weer tijd voor."Zei hij tegen haar liefjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://occlumentie.multiforum.nl
*Malf0y*L0VerKen*
Admin
*Malf0y*L0VerKen*


Aantal berichten : 731
Registration date : 17-03-08

sluip 2.......... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: sluip 2..........   sluip 2.......... - Pagina 3 Icon_minitimema aug 10, 2009 2:19 am

"Jah ik begrijp jouw standpunt wel en neeh dat ben je niet dat heeft daar niets mee te maken ",zei hij even grinnikend tegen haar, "Bella is Draco's peetmoeder weet je",zei hij even bitter, het was toen Draco kind was altijd leuk geweest op familie feestjes, Severus en Bella hadden altijd tege elkaar gestreden om Draco het ebste en moiste cado te geven gelukkig had Severus altijd gewonnen omdat Draco zijn cado's mooier had gevonden uiteraard xD het streelde toen zijn ego eigenlijk wel een beetje veel, njah hijw as en bleef een ware Zwadderaar he

"Nee nooit, hij begon al te flippen als ik twee minuten langer weg bleef in de winkel, hij kon uiteraard wel gaan en staan waar hij wou",zei ze zachtje stegen hem"Dan kan ik eindelijk eens wat aan die littekens laten doen",zei ze met een enthousiaste glimlach tegen hem "we gaan morgen ofzo wel langs nadat we mijn meisje gan terug halen",zei ze rustig tegen Draco, ze legde zich weer ontspanne tegen hem aan en speeld eeen beetje met het badschuim dat tot aan haar kin rijkte, ze hield zoveel van deze jongen dat woorden onbeschrijfelijk waren
Terug naar boven Ga naar beneden
https://occlumentie.actieforum.com
hermelien2607
Admin
hermelien2607


Aantal berichten : 829
Leeftijd : 30
Woonplaats : ergens in een boom
Registration date : 17-03-08

sluip 2.......... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: sluip 2..........   sluip 2.......... - Pagina 3 Icon_minitimema aug 10, 2009 2:34 am

"Waarom mocht ik vroeger eigenlijk nooit met je mee als Draco jarig was?"Vroeg ze toen aan hem, ze had het zich altijd afgeraagt maar nooit ana hem grvaavgt pd,a ze verwachten dat severus haar toch neit zou antwoordden voer wat ewr zou zijn ze kustne heme vne en wachten toen eht antwrod af rusitg ging ze op zijns choto zitten, ze had een liedje gexchrven als het waren aansev3urs die ze mrogen gign doen let me love you heten die zachtjes kustne ze hem op de mond en wachtern ze het af, van haar leive zwaderaar wat hij zou zgegen.

"Dan kan kleine Tara gelijk haar ioma weer eens zien, christina is dat toch? wat severus van der> stiefopa?"Vroeg hij grappend en hij ksut ehaar zaxchjtes in de hals hij aaidne haar borsten."Van mij amg je gaane sntaan waar je maar wilt zo alng ej emt rouw blifj maar ik weet zeke rdat je dat doet dus je bent vri omt egaan."Zei hij gemeend tegeen haar hij aaiden eens over haar mooie buk hijv oelde haar bottne en aptke toen de doos choclae en hield ei haar voor hij gign haar eem beetje vet mesten Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://occlumentie.multiforum.nl
*Malf0y*L0VerKen*
Admin
*Malf0y*L0VerKen*


Aantal berichten : 731
Registration date : 17-03-08

sluip 2.......... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: sluip 2..........   sluip 2.......... - Pagina 3 Icon_minitimema aug 10, 2009 2:39 am

"Enkel en alleen het feit dat Bellatrix er ookw as en ik bang was dat Voldmort achter alles zou achterkomen enzo als je begrijpt wat ik bedoel ik wou niet dat mijn vrouw in gevaar werd gebracht ik had je der graag gehad maar je veiligheid was véél belangrijker voor me",zei hij naar waarheid tegen haar, hij wou het haar eerlijk zeggen, un relaite mocht nu echt ngeen geheimen meer kenne, hij sloeg zijn armen rond haar middel en drukte een lieve kus op haar koele wang , hij hield zoveel an deze vrouw dat woorden eht neti konden omschrijven

"Tara noemt oom Sev ook opa hoor",zei ze even grinnikend tegen hem "Ik vind die vrijheid echt fijn, dat wil dus ook zeggen dat ik af ent oe eens mag gaan shoppen met Luhtien he ?",vroeg ze hopend aan hem , ze na de chocola met een glimlach aan en at er in totaal zeker een stuk of vijftien, chocola was altijd al haar lievelings kost geweest njah toch als het op sneop kwam, allhoewel ze ook eens graag Smekkies at, Lis bloosde even toen ze zijn handen over haa rbuik en borsten voelde gaan maar zei er neits op omdat ze het redelijk fijn vond
Terug naar boven Ga naar beneden
https://occlumentie.actieforum.com
hermelien2607
Admin
hermelien2607


Aantal berichten : 829
Leeftijd : 30
Woonplaats : ergens in een boom
Registration date : 17-03-08

sluip 2.......... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: sluip 2..........   sluip 2.......... - Pagina 3 Icon_minitimema aug 10, 2009 3:22 am

Christina legde haar hoofd dicht tegen zijn schouder. "heb je toen emt andere vrouwe gedans tof gezoend?"Vroeg ze hem emteen, ze hield er neit van als hij alleen naar feestjes gign chrisitn kon er neits ana doend at ze dna jaloers werd ze wilde haar man gewoon neit kwitj, en daarvoor was ze bang als die alleen gign dat ie een veel betere kanppere en leivere voruw zou vidjen zachtjes zoende zij hem op de , ze streeld hem over zijn broek, ze wilde weer.

"je mag van mij elke dag shoppen emt ltuh, ze is je nichtje."Zei hij lachend. "najah nicht, "merkte hij toen op, hij kuste haar en zat er echt neit mee als ze wilde hsoppen hij aaiden rusitg over haar rug. "ikzal je zelfs me ccredit kaart geven zodat je voor haar en ej zelf kan kopen wat je wilt.Zëi ih toeng rinkkent maar eel gemeend, hij meende eht serieus, hij keek lief naar zijn toekosmtig vrouwtje. wie word je getuigen?"Vroeg hij toen.öp onze bruiloft."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://occlumentie.multiforum.nl
*Malf0y*L0VerKen*
Admin
*Malf0y*L0VerKen*


Aantal berichten : 731
Registration date : 17-03-08

sluip 2.......... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: sluip 2..........   sluip 2.......... - Pagina 3 Icon_minitimema aug 10, 2009 3:48 am

"Nee liefje echt geen enkele keer en heb je nou weer zin?",vroeg hij plagend aan haar hij voelde hoe hij een beetje verstijfde en kreeg een lichte blos op zijn wangen"Je doet dingen met em die niet gezond zijn",zei ij eve grijnzend tegen haar terwijl hij haar liefdevol op haar lippen kuste en haar wat dichter tegen hem aantrok zodat er bijna geen ruite meer tussen hun in was, damn ditwas fijn emt haar

LIsa keek even dankbaar en kuste liefdevol met hem mee" Ik vraag Luthien",zei ze tegen hem dankzij Amaro hadze het contact met haar vrienden van Zweinstein totaal verloren, ze zette zich wat beter tussen zijn benen het meeste schuim was ondertussen weg en ze keek even walgend naar haar lichaam dat vol littekens stonden niet dat ze lelijk was ofzo maar zijzelf vond het echt niet kunnen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://occlumentie.actieforum.com
hermelien2607
Admin
hermelien2607


Aantal berichten : 829
Leeftijd : 30
Woonplaats : ergens in een boom
Registration date : 17-03-08

sluip 2.......... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: sluip 2..........   sluip 2.......... - Pagina 3 Icon_minitimema aug 10, 2009 3:54 am

Christina knikte, ze kon er niets aan doen maar het was gewoon in bed zo leuk met hem, ze merkte dat hij verstijfde ze girnitke om de blos. "sev je heoft je voor mij neit meer te schamen ik ben jusit blij als ik je op krigj gegeilt."Zei ze gemeend tgee hem, ze ging op zijns choot zitten en ksute volop mee. Ze wilde hem voor altid "als je met pesnioen gaat kand it ngo vaak.Zëi ze knipogend en alchend om hem te plagen.

"Ze zal het vast leuk vinden, ze is gek op je als nicht was ze vroeger al ze had het laitjd over je maar dna in e vorm van me nichtje en ik gaan dit doen."Zei hij lachend tegen haat hij ksute haar op de rug en keek ahar verliefd aan."hoe kom jij zo mooi?V"roeg hij velriefd. "dit kan tohc neit geowon zijn zeg wat oor spreuk heb je gebruikt?"Vroeg hij palgent
Terug naar boven Ga naar beneden
http://occlumentie.multiforum.nl
*Malf0y*L0VerKen*
Admin
*Malf0y*L0VerKen*


Aantal berichten : 731
Registration date : 17-03-08

sluip 2.......... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: sluip 2..........   sluip 2.......... - Pagina 3 Icon_minitimema aug 10, 2009 3:57 am

"als ik op pensioen ga ben ik even oud als Albus en ik zeg het je het is heel oud",zei hij even grijnzend tegen haar hij kuste haar verliefd en streelde door haar lagne zwarten haren "ik hou van je liefj",zei hij naar waarheid tegen haar "Ik weet wel dat ik me niet moet schamen tis gewoon een reflex",legde hij grinnikend aan haar uit, hij streelde even lief over haar wang en keek haar rech tin haar mooie ogen aan

Lisa grinnikte even toen hij over Luthien vertelde, dat kon ze zich heel goed voorstellen ze kreeg een donkerrode blos op haar wangen toen Draco haar complimenteerde over haar uiterlijk"Ik ben helemaal niet mooi",zei ze zachtjes tegen hem en ze wees even op de littekens die ze had en haar ribben die duidelijk zichtbaar waren dit was alles behalve mooi vond ze, ze vond zich echt vreselijk eruit zien
Terug naar boven Ga naar beneden
https://occlumentie.actieforum.com
*Malf0y*L0VerKen*
Admin
*Malf0y*L0VerKen*


Aantal berichten : 731
Registration date : 17-03-08

sluip 2.......... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: sluip 2..........   sluip 2.......... - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 20, 2009 11:32 pm

Severus dacht even na "Je kan haar ondertussen zéggen hoeveel je van haa rhoud, hoeveel ze voor jou betekend, en hoeveel eht voor je betekend dat ze terug bij je s",zei hij even nadenken, njah dit kon wel werken dacht... hoopte hij toch iig. Hij zou het zelf niet kunnen verdragen om LIs te verliezen "Je bent echt doodsbang om haar te verliezen he?",v roeg hij serieus aan hem

"Weet ik wel hoor tante ik weet hoeveel jij en oom sev om elkaar geen",zei ze met een gemeende glimlach tegen haar, het was zo wist ze, Sev en Chris waren in haar opinie echt het perfecte koppel, ze vulden elkaar geweldig aan, het was ook altijd fijn om in de buurt vn het koppel te zijn door de liefde die er vanaf straalde enzo
Terug naar boven Ga naar beneden
https://occlumentie.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





sluip 2.......... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: sluip 2..........   sluip 2.......... - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
sluip 2..........
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Occlumentie! :: Rpgs :: Rpgs Over harry Potter!-
Ga naar: